0% raadt deze provider aan02
NETZOZEKER

Ervaringen met NETZOZEKER

Sorteer op:

2 klantervaringen met NETZOZEKER

"Waardeloos bedrijf op dit moment"
5 januari, 2015 (14:01)
Kwaliteit van de diensten
Ik weet niet wat er gebeurd met dit ooit goede bedrijf.

Registreren van domeinnamen een ramp, duurt soms weken.

Verhuizen van domeinnamen een ramp, moet tegenwoordig voor elke naam meerdere keren telefonisch en per e-mail contact hebben, om een naam te kunnen verhuizen.

Als de eigenaar van ons bedrijf telefonisch contact heeft met [naam verwijderd, red.] van Netzozeker en zijn ongenoegen uit dan wordt er letterlijk gezegd dat de telefoonverbinding verbroken wordt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een waardeloos bedrijf is op dit moment, althans dat zijn onze ervaringen.

Ondersteuning en service
Prijs/kwaliteit-verhouding
"Zeer slechte ervaring"
12 september, 2014 (10:09)
Kwaliteit van de diensten
Zeer maar dan ook zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf. wij brengen al jarenlang al onze domeinnamen onder bij dit bedrijf. tot een half jaar geleden liep alles soepel en vlekkeloos. S'morgens een naam aanvragen en binnen enkele uren online. Sinds een antal maanden duurt het soms weken voordat een naam actief is, er gat van alles fout. Ik heb aangegeven dat als zij de diensten niet meer op een normale manier kunnen leveren dat ik de namen ergens anders onder ga brengen. (ik verlies namelijk mijn gezicht bij onze klanten). Net zozeker kan blijkbaar de diensten niet meer normaal leveren, dus wij hebben besloten de namen stuk voor stuk te gaan verhuizen. Zelfs hier worden wij nu teleksn tegengewerkt, namen verhuizen duurt ook weken voordat het eindelijk goed gaat. Als je belt dan ligt het nooit aan hun en ene [naam verwijderd, red.] vindt het zelfs normaal om telkens de verbinding te verbreken, ZEER ONPROFFESIONEEL!!

Een bedrijf is volgens mij verplicht om mee te werken om namen te verhuizen. Netzozeker lijkt dit eerder tegen te werken dan mee te werken. Wij hadden een fiks aantal namen ondergebracht maar je wordt als jarenlange trouwe klant gewoon als hond behandeld en dit alles omdat zij de diensten niet meer normaal kunnen regelen.

Je ontvangt facturen van namen die al lang verhuisd zijn etc.etc. Als je erover belt dan wordt er altijd gezegd dat je teruggebeld wordt maar tot op heden gebeurd dat nooit.

[naam verwijderd, red.] wederom vanmorgen gebeld en je krijgt gewoon te horen we kunnen niets voor je doen en de verbinding wordt verbroken. Dit alles omdat je gwoon een juist EPP code wilt hebben om de namen te kunnen verhuizen.

Mijn ervaring is du dat het en goed bedrijf was, maar dat ze nu op de een of andere manier hun klanten verjagen en nog niet eens me willen werken ook.

Ik zou er dus GEEN zaken mee doen, maar dat is natuurlijk mijn mening:-)

Een gewaarschuwd mens telt voor TWEE

Ondersteuning en service
Prijs/kwaliteit-verhouding
Ervaringen 1-2 van 2